تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال برزیل را سه بر یک شکست داد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

لیگ جهانی والیبال؛
برزیل یک بار دیگر مغلوب ایران شد
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال برزیل را سه بر یک شکست داد تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابد.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، سومین روز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال امروز (جمعه) در شهر فلورانس ایتالیا با مسابقه ایران و برزیل آغاز شد و ملی پوشان ایران در سالن نلسون ماندلا این شهر برزیل را یک بار دیگر از پیش رو برداشتند.


شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست های اول، دوم و چهارم این دیدار با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند اما در ست سوم 25 بر 23 مغلوب برزیل شدند.

تیم ملی والیبال ایران با کسب این پیروزی به عنوان تیم برتر گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2014 شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف در این دیدار استفاده کرد.

مهدی مهدوی، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده و سعید مصطفی وند دیگر بازیکنان ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال هستن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 13140543
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7